Hej

Igår när jag och Sofia var på stan var jag inne på kålle och ada. Hittade då en söt blus från odd molly!  tyckte verkligen att färgen var fin. Lite annorlunda så! Funderar starkt på att köpa den. Vad tycker ni? Jag var även inne på ABCD och kollade runt. Kolla bara in dessa fräsiga klackarna från Gucci. Kände för att ta ett kort på dem, Topshop har ju haft liknande, Sedan provade jag ett underbart linne från Dolce & Gabbana, ljuvligt om jag får säga det själv. Hade varit underbart på sommaren. Eller hur! Kollade även på jackor. det är så himla kallt och jag vet inte riktigt vad jag vill ha för något men jag provade Whoolrich och Fjällräven, tror dock att en Whoolrich känns lite mer jag. Båda är väldigt fina iallafall. Var även inne på Zara TRF och hittade en svart jacka i lack, jätte fin verkligen men känner att det är inte riktigt att det är det jag behöver just nu. Den kostade bara 549 kr. Hittar alltid fina kläder på TRF. När ni är inne på Zara glöm inte att kolla där då också. Creed för Lottens svarta Fjällis som hon nyss inhandlat.

   


Love

Kommentarer
Postat av: anonym

det linnet var något av det finaste jag sett, verkligen! va kostade det?



i like your style! bra blogg!

2008-11-09 @ 19:26:33
Postat av: Vick

Jag håller verkligen med! Dyrt, kommer inte ihåg exakt men det låg på 3000 iallafall. Kul att du gillar den.. :)

2008-11-09 @ 20:22:46
URL: http://victorialindberg.blogg.se/
Postat av: Caroline L

sjukt snygg linne från dolce vickan....supersnygga skor också duuu hehe





love

2008-11-10 @ 19:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0