HAHA

Okej jag vet jag borde gå och lägga mig men jag kännde bara för ett sista inlägg innan jag går och lägger mig. Fick reda på saker av en nära vän till mig att folk typ sitter och har koll på mig i skolan.. Hur ball är det då? Typ undra vad hon äter idag?..! Okej fine jag gillar sallad! Big Deal? Nee tänkte väl det! Undra vad det är nästa gång? Snart håller väl folk reda på hur många gånger jag går på toaletten dagligen också..  Jag menar hur ska detta sluta?


Dessutom Saknar Jag Dessa Två Mycket! Kom Hem!!!!!
Satt på bussen idag och insåg hur mycket ni saknas här i sverige. Satt och tänkte på era röster och vilka fina studer vi har haft hittils och sjölvklart kommer det a´tt bli fler. Men ni ska veta att jag tänker på er!!!!! <3



Kommentarer
Postat av: Gabriella

ååh gumman! vi (jag!) tänke på dig jättemycket också! ska bli jättemysigt att komma hem till dig sedan! <3 saknar dig massor !!Du hade älsat halloween här :P haha! Puss

2008-11-01 @ 05:15:25
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Lina

Mys på dej underbara Vickan ! Saknar dej med, massamassa.. Och jaa, du hade verkligen älskat halloween, men du hade HATAT deras klädstil ! haha, inga fashionistas precis.. Kom hit och ordna upp det? <3 Puss !

2008-11-02 @ 20:37:01
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0