Haalllooweeeeen...









Kom preic hem från en långpromenad med syrran. På vägen gick vi in och sade hej till min kära mormor som var väldigt glad över att vi var där :) Sedan efter ett tag blev det dock ganska kallt så vi skyndade oss hem.


 

Min tjusiga och glada mormor :)



Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra under kvällen? Kanske ska jag in till stan, eller plankton? Eller varför inte till Linneas sjöbod? Har mycket att fundera på? Ja menar orkar man sätta sig på en buss i 2/5 h eftersom att vi är bortbjudna eller till Linnea på Halloween party ELLER till plankton för utgång? Jaja detta krävs att tänka på....


Love

Kommentarer
Postat av: Lotten

Planton haha, du menar plankton vah? ;)

2008-11-01 @ 15:51:22
Postat av: Gabriella

ojj så söt mormor! =) Ha en kul kväll!

2008-11-01 @ 16:24:58
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Vick

Ja eller hur :) ´Jag måste ju fråga hur din kväll har varit?

den kan ju inte annat än ha varit ball!?

2008-11-02 @ 00:56:13
URL: http://victorialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0