GRATTIS SOFIA! <3

Usch mina ögonlock vill inte vara uppe. När jag skulle gå ner för trappan orkade jag typ inte gå så jag höll typ på att ramla ner för trappan, läskigt. Idag ska vi ha himla verb förhör och jag pallar inte franska, det är det värsta i världshistorien. Kan ingenting! Kan tre gånger så mycket i tyska än franska och ändå har jag läst franska sedan 6. Får skylla på Jean Mourice haha (min lärare 7-9) Aja hoppas iallafall att jag klarar det någorlunda.

Idag är det en speciell dag! Inte vilken dag som helst utan SOFIAS dag :) Grattis på 17 års dagen vännen! Kommer att ringa senare men ville bara hälsa lite här.
PUSS&KRAM ÄLSKLING <3




LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0