Fredag..

Fredag igen.. Jag älskar Fredagar :) Anledningen av att det inte blev någon update igår var på grund av att jag idag, ska ha prov.. Jag behövde komma ifrån datorn eftersom att man VÄLDIGT lätt fastnar där så jag tänkte att det är lika bra att inte ens gå dit. Vilket också var väldigt bra för då fick jag massa tid till pluggandet. Pluggade hela dagen, från att jag kom hem till att jag gick och la mig. Så nu hoppas jag hatt jag kommer att ha nytta av det. Efter skolan hade jag tänkt att åka in till stan för att träffa Sofia, och möjligtvis ta en fika och gå på stan. Sen på kvällen ska vi fira morfar med lite räkor och vin. Får se vad som händer efteråt men har ett antal förslag. Pussis


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0