*

Har varit ute och promenerat idag igen i det vackra vädret :) Älskar hösten, tycker verkligen att det är mysigt med luften och alla färgsprakande träd (även om de flesta är utan blad nu) På vardagarna har man inte så mycket tid så man får ju passa på. Igår var det lite halloween firande hos Linnéa. Det blev ganska lungt för min del, vilket jag också tyckte var skönt. Ikväll kommer Sebastian hem från Beijing.. Ska ta mig en tripp om det inte blir för sent sedan :) Nu ska jag och mamma ta oss en liten tripp till hennes kusin och kolla hennes nya hus.. Tycker sådant är väldigt kul :) Have a good day mates.

Gjort: Promenerat
Humör: Slött
Planer: Städa garderoben lite och göra lite fint
Ser på: Datorskärmen

Lyssnar på: Ljudet runt omkring
Läser:  Fashionista
Dricker:  Green Tea
Äter: Vanilj yoghurt
Bästa: Att Sebastian kommer hem
Sämsta: fick inte sova så länge
Väder: Vackert



Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0