Desperate to look Desperate

Har varit hos Sebastian och mormor och morfar. Kollade på Sebbes saker han köpt i Kina ,mycket fina saker må jag säga. Hos mormor och morfar kan man alltid hitta fina saker och denna gången fick jag med mig hem 3 par mössor. och snart ska jag dit och kolla pälsar. Behöver ngot varmt och ska se om några av mormors alla kan falla mig i smaken, men det återstår att se :) Och ni som är djurälskare (vilket jag också är) men det dödas inte mindre djur för att ni inte använder pälsar och dessutom är det väldigt praktiskt. När folk kommer med päls jackor är det precis samma sak som en fjunig liten päls på vilken luva som helst , sådeså! Nu ska jag kolla Desperate Puss

Gjort: Varit i skolan
Humör: Bra
Planer: Sova snart
Ser på: Datorskärmen

Lyssnar på: datorfläkten
Läser:  svenska sidorna 171-178 phuu
Dricker:  Bubbler med lime saft
Äter: Thai
Bästa: Fyndat hos mormor
Sämsta: Har missat halva DH
Väder:  Kallt

Love


Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer putfitbilder? du har så fina kläder så man vill se va du har på dig!:D

2008-11-04 @ 22:10:27
Postat av: Gabriella

jag vill också se vad du har på dig !haha nu när ja inte kan se det live.. !

Mysigt med päls! jag vill också ha en! skulle inte använda den så mycket här ifs.. men är väldigt sugen ändå! haha

2008-11-05 @ 04:25:21
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Vick

Åh vad roligt att höra! Dessutom är det jätte kul att ni säger det för då blir det bara bättre om jag får mer feedback! Kommer en senare idag!! :)

2008-11-05 @ 13:43:19
URL: http://victorialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0