Ännu en dag..

Hej alla! Kom precis hem från jobbet, därför lite sen update. Ska snart äta och plugga. Har väldigt mycket nu framöver så det gäller verkligen att planera sin tid! Idag har det inte hänt så mycket kul annat äv skola och jobb, om man nu ser det som kul hehe. Imorgon ska jag och Sanja vara elevvärdar för alla 9:or. Ska bli kul! Imrogn ska vi bara hämta och lämna dem, så att de kommer rätt. På torsdag ska vi vara representanter från ekonomiprogrammet och svara på frågor. Vi har fått äckliga tee:s som vi ska ha på oss, men vem vet vem som har haft på sig den innan? Ne tror inte jag tänker ha på mig den iallafall! Något annat som också är lite kul är att vi imorgon ska till ishallen på gympan. Vi ska åka skridskor och spela hockey, de är ju inte precis varje dag man gör det. Så snart måste jag ge mig ut i garaget och leta efter skridskor och en hjälm. Föresten har jag kommit på något bra till lördag men jag säger inte något försen då! :) Enligt mig tycker jag att det är en ball idé. Aja lite update om dagen som varit!



Gjort: Varit i skolan, jobbat
Humör: Bra :)
Planer: Plugga, ge mig ut i garaget
Ser på: Datorskärmen
Lyssnar på: NRJ
Läser:  Engelska
Dricker:  vatten
Äter: Kött
Bästa: Att det var kul på jobbet
Sämsta: Tiden går lite för fort för pluggandet
Väder: Regnigt och trist
Outfit: Grön klänning från Whyred, Strumpbyxor från H&M, Svarta PrimeBoots Rosettdiadem från Gina Tricot, Klocka Guess, Armband Tiffany & Co Bik Bok Örhängen från Swarowski


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0