26 dagar, 17 timmar, 24 min, 10 sek...

Ville inte vakna! jävla ringsignal.. Det bästa är att franska lektionen väntar med Katarina som ÄLSKAR att ge en stora och goa läxor med massa olika moment. Yes! Sist men inte minst, man vet att det är det man vaknar upp till även på fredags morgonen. Imorgon ska jag till "läkaren" första lektionen, gött! längtar redan. Gött med sovmorgonen säger jag bara.. Inte för att jag är den som brukar göra så precis. Har inte gjort det någon gång under tvåan så jag tror att det är på tiden, behöver verkligen sooova, sova gott!


Söt plånbok i julklapp eller kanske ett julklappstips? Denna kommer från topshop, finns även i fler färger.

L♥ve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0