25, dagar, 14 timmar, 57 minuter, 12 sekunder..

Hej! sitter och finputsar det sista på min Book Report och det verkar bli bra. Hinner inte skriva så mycket än att jag snart ska ge mig iväg till bussen. Har sovit lite extra idag och känner mig lite mer utvilad än vanligt. Efter skolan ska jag jobba och sedan hade jag tänkt att gå och träna lite på gymmet med Sebastian (om han vill följa med) ska fråga han lite senare. Ikväl ser planerna lugna ut men imorgon kommer mina kullavikare ut! :D Längtar.. Men det kommer att bli mycket plugg denna helgen också, som jag sa tre inlämningar och 3 redovisningar :S Pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

25 Dagar till vad ? :)

2008-11-28 @ 09:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0