1:a advent

Kul att få en sådan kommentar Gabriella!! :) är mycket tacksam! Du ska veta att jag är dig trogen också! Idag är det söndag och inte vilken söndag som helst, utan 1:a advent. Ganska mysigt och i natt så firade vi med Glögg och Skumtomtar. Igår blev det tyvärr ingen update men jag kör på idag istället. Det blev helt enkelt ingen tid för datorn igår. När jag vaknade var åt jag frukost och sedan gick jag till gymmet med Sebbe. Där tog jag tillfället i akt att basta efteråt. Hade också med mig lite håringpackning för att ta hand om håret mitt. Som ni vet är det ju väldigt bra att basta med håringpackning för det öppnar hårstået. Men man ska inte glömma att skölja med balsam efteråt för att stänga det igen. Efteråt gick jag vidare till Sanja för att öva på våra kommande redovisningar i veckan. Kändes skönt att få det gjort.

Sedan kom jag hem och gjorde iordning mig för kvällen. Daniel, Hanna, Josepfine, Sofia, Julia och Malin kom ut för att tillbringa kvällen hemma hos Sebastian. Vi lagade Thaiwok och drack lite gott. Väldigt trevligt. Vi spelade monopol som var ett tag sedan om jag får säga det själv. Men det var väldigt kul förutom att jag och Daniel (team) hade norrmalmstorg men inte centrum för vi lyckades alltid att komma på rutan emellan, på BETALA LYXSKATT 2000. Vi hade planer på att köra det fruktade "Anden i glaset" men med Malin som har en mormor som är medium sa starkt nej. Vi blev GANSKA rädda ska ni veta, helt ensamna hemma i Sebastians gamla skolsal phuuu! och när vi väl skulle börja så sattes sterion på och började knastra. Alla skrek och blev jätte rädda. Usch det var läskigt ska vi veta.


Lite sköna bilder från gårdagen...








Gjort: inget speciellt ännu..
Humör: Bra
Planer: Äta frukost och plugga
Ser på: tallen:P
Lyssnar på: Seal
Läser: inget
Dricker:  te
Äter: Frukost (snart)
Bästa: 23 dagar, 11 timmar, 58 minuter, 15 sekunder kvar!
Sämsta: ?
Väder: Lite strålar från solen visar sig allt
Outfit: Pyjamas från Ofille

Föresten för er shopping sugna så är det DUBBLA poäng på NK idag..


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Mysigt med bilder från kvällen ! Ni är alla väldigt fina i er lite mer vintriga look ! =)

2008-11-30 @ 15:08:21
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Sarah Å

Du har väldigt fin hy v. Vad använder du för smink?

2008-11-30 @ 20:49:23
Postat av: Julia

Det var nog bland det läskigaste jag varit med om. utöver det, väldigt trevlig kväll! :)

2008-12-05 @ 22:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0