Sorry för ...

Sorry för bad update idag. Men förklaringen är att mitt internet har strulat under dagen. Men nu äntligen funkar det igen. Vi hade redovisning av vårat företags projekt och det gick bra. Vi var klara klockan 11 då vi också fick sluta. Så när gick av bussen såg jag att mormor och morfar var hemma hos mina små kusiner och passade dem och jag gick in för att hälsa på. Sedan tog jag med dem hem för en mysig december fika med lussebullar och pepparkakor. Dock var man ju aningen slut efter att ha haft de dära busarna här hemma.

Imorgon ska jag vara hemma från skolan och bara slappa, har tagit med mig massa böcker så jag inte missar något. Känner mig verkligen sjuk. Min näsa rinner i ett kör, och huvudet känns som en ballong. Ungefär som den där reklamen som gick för ett tag sedan med tecknad kvinna som har ett stort huvud. Haha lite kul ändå.. Men annars så har jag inte gjort så mycket än att slappa och gjort typ 1 matte-tal. Lite gossip blev det Gossip Girl förstås. Nu ska jag snart äta och sedan ska jag kolla ännu mera Gossip. Förresten så tänkt jag förklara lite varför jag skriver lite konstigt ibland och det är mit tangentbord som är helt cp. Men jag är inte alltid heller så bra att läsa igenom mina inlägg innan jag lägger upp
dom..


Gjort: Slappat
Humör: Hungrig och sur på tangentbordet
Planer: Dega
Ser på: Tv
Lyssnar på: ...
Läser: inget
Dricker:  Chailatte
Äter: Kyckling
Bästa: 21 dagar, 25 minuter, 23 minuter, 16 sekunder
Sämsta: lackar på datorn
Väder: Mörkt och grått
Outfit: Skjorta från Ralph Lauren, Jeans från Nolita, Stövlar från Ecco, Armband från Topshop pch Klocka från Longines


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0