Måndag

Kom precis hem från skolan. Så skönt! Kom också i lagom tid till lussebullarna som skulle kringlas:) Så nu har jag bakat och lyssnar på Julmusik. Fick tillbaka tyska provet och det gick mycket bra. Så det var jätte kul. Hade även redovisning idag av Grekland. Det var ju då anledningen till att jag inte stannade hemma. Men jag hoppar därför ridningen idag, och om det inte blir bättre stannar jag nog hemma på Onsdag för i morgon ska vi ha redovisning av våra företag och det går INTE att missa. Nu ska jag öva för att sedan kunna kolla på mer GOSSIP!!!




Håller på att kolla alla olika julkalendrar på google. Hade tänkt att ladda hem någon. Har redan Mysteriet på Greveholm som jag aldrig tröttnar på. Men jag hade tänkt kanske Pelle svanslös eller nått.. Har ni något bra förslag? Årets kalender verkar lite sådär omysig på något sätt.. ?! Ni som har sett den idag.. Vad tycker ni?

Gjort: Varit i skolan och bakat:)
Humör: seg
Planer: Plugga och kolla på Gossip girl
Ser på: Gossip Girl
Lyssnar på: Julmusik
Läser: inget
Dricker:  ?
Äter: Thai
Bästa: 1 december, ny månad 22 Dagar, 6 timmar, 45 minuter, 6 sek
Sämsta: Sjuk
Väder: Mörkt och grått
Outfit: Kofta från odd molly, ljusblå skjortbody från Dundup, Jeans från Acne
, knästrumpor ? bruna Prime Boots



Love

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha du är så sööt Victoria! Myssigt det ser inte fel ut med Lussebullarna och mjölet sitter fint på nosen.. Kyssar!!

2008-12-01 @ 17:21:50
Postat av: Gabriella

Åh vilken underbar julstämning ! =)

2008-12-01 @ 19:41:38
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag har den koftan med ! Mamma skickade den för ett tag sen.. :) Jag älskar teskedsgumman. pelle svanslös, när karusellerna sover, ronny och julia (eller nåt sånt..?)., fast mysteriet på greveholm är bässst! Puss!

2008-12-04 @ 01:50:32
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0