Svar...

Igår fick jag en fråga om vad jag använder för smink, så jag tänkte svara på den frågan.
Jag använder gärna lite bättre smink eftersom att det är bättre för huden. Har inte skärskilt mycket problem med acne eller så men är ändå noga med sminket och framför alltt att tvätta bort det på kvällen.

1, Som bas använder jag en foundation från Chanel. Teint innocence, teint compact créme universel 60 Hâle
Den kan jag verkligen rekomendera. Är super nöjd!

2, Jag använder mig av ett antal olika puder, Chanels Irréelle soleil 23 sahara och Guerlain terracotta No2 och klassikern Isadoras stora Bronzing powder 91 dark tan. Ibland så använder jag också ett löspuder från MAC NC55. Använder ju inte alla på samma gång men jag brukar variera mig lite.. Hoppas att du blir nöjd med svaret...



 L♥ve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0