Torsdag

Hejsan! Kom hem från jobbet idag lite tidiagre:) Ganska skönt. Jag och Caroline ska baka pepparkakor senare men först ska jag laga lite mat och idag har jag tänkt att göra en lite annorlunda biff från Allt om mat. Fick idén från skolan då vi brukar få det som ett vegetariskt alternativ och jag tycker dom är jäätte smarriga. Så idag då ska jag göra mina egna:) "Kikärtsbiff med curry och tsatsiki" kanske inte låter så gott men tro mig detta är inte att leka med;)




Gjort: Jobbat
Humör: Ganska hyfsat
Planer: Baka pepparkakor:)
Ser på: Julkalendern
Lyssnar på: Julmusik
Läser: inget
Dricker:  Juice
Äter: Hmm!!
Bästa: 19 dagar, 5 timmar, 54, minuter, 2 sekunder..
Sämsta: ?
Väder: Snöblandat regn typ
Outfit: Kofta Ralph Lauren, Klänning och strumpbyxor från H&M, Bruna Prime Boots, Klocka från Guess

Idag har jag testat en liten annan vinkel så det blir bättre bild. Jag har sagt det förut och säger det igen.. Hatar min kamera!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Fin kofta =) I like!

2008-12-05 @ 04:32:08
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0