Tänd ett ljus...

Har letat efter julklappar till mina nära, men på något konstigt vänster hittar jag bara till mig själv, hur kommer det sig? Har köpt ganska mycket idag men dock inte till någon annan utan till mig själv. Okej kanske inte så kul att veta vad man få i julklapp men nu är det riktigt kul med julafton vill jag säga er och kan inte vänta! Vad det är får ni väl veta på julafton :) Som ni förstå så det jag handlar nu slår jag in i julklapp haha. Känns om att jag inte kommer att kunna hålla mig dock.. Får se hur det går.. Det har iallafall varit en bra dag.



Hanna var kvällens sessa och det firade hon med tiara från Rung..

På mig har jag guldiga ringar från UVX och linne från Burberry och jeans från Acne och svarta PrimeBoots..
Caroline hade också ett jätte fint paljettlinne.. Men vet tyvärr inte vad det kom ifrån..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0