Lördag

Hallou! Vaknade nyss och ska snart äta frukost. Men först ska jag summera kvällen lite från igår. Jag kom hem och la mig i ett varmt skönt bad, eftersom jag ändå skulle åka buss in senare. Men då säger Carro att dom kör in så då blev det en väldig fart att föna håret och ta på sig. Vi var inne i stan klockan 7 typ så jag hann precis gå till H&M för att fixa det sista till Hanna. Plus att jag köpte lite julklappar till mig själv :) Jag gick sedan och fikade på Condecco med nya Vogue. Jag väntade in rätt time för att bege mig mot Hard Rock för att möta mina kära flickor.. På hard Rock var det Ski Tema och jätte bra musik! Det var verkligen trevligt där. Glömde min kamera i bilen dock så jag fick inga bilder men Hanna hade med sig sin så jag kanske kan sno en av henne sedan.

Nu ska jag åka med mamsen och papsen till stan och julshoppa lite.. Sedan ska jag till Aurora som fyller 18 idag. Temat är "ursäkta jag kom fel" och ni ska veta att jag och Sebastian kommer att vara bäst enligt mig.. Ni kommer att få se bilder sedan och det kommer inte att vara lungt.. Ha det bra!



Älskar allt med GG insperation och denna är från Miu Miu och står på min önskelista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0