ÄNTLIGEN!

Då var onsdagen avklarad, vilket betyder ingen mer stress över matte och blodprov! Och som jag sa så har jag lite problem med blodprov.. Känslan man får av när någon sitter innan och känner på ens ådror i armvecket för att göra dom tydligare och synliga.. Jag ryser så fort jag tänker på det. De i rummet brevid måste ha trott att någon hade dött eller något för mina trårar måste ha hörts över hela vårdcentralen, okej jag kanske är lite mesig men jag klarar verkligen inte av det.. Men äntligen är det över, känner att när jag böjer armen så svider det till. Detta ledde ju också till att sminket inte satt riktigt där det skulle under dagen hehe. Imorgon ska jag till stan och julhandla lite innan vi ska till Berså. Och antagligen blir det också så att vi ska vara i ett hotellrum som Malins pappa äger för förkrök eller chez. Men vi får se hur kvällen slutar :) Känner att det är på tiden nu, har inte haft tid eller ork med skola och allt för att roa sig. Men nu jäklar! Mohahaha!




Gjort Blodprov och matteprov :S jobbat, klätt granen
Planer Packa lite och förbereda för morgondagen
Äter  Hamburgare
Dricker  Kanelte
Lyssnar Tv:n
Ser på . Dödsdomen
Bästa Att denna dagen är över!!!!
Sämsta Sticken svider..
Väder  Regnigt och ruggigt
Outfit  Stickad tröja från Ralph Lauren, Jeans från Acne, Hunter stövlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0