Lördag!

Då var det lördag och tiden bara rinner iväg! Så fort att man inte ens hinner blogga lite i någon enstaka minut! Men det är det värt när man har alla julklappar klappat och klart! Ikväll lutar det åt black & white tema på plankton. Får se så att det löser sig med några uppstådda problem! Men hoppas att det blir en lyckad kväll! Ska hem till lottens lilla dockhus innan och ... ja jag tror att ni förstår! Idag är det ganska slappt, har varit på gymmet med Sebastian och tränat och promenrat lite. Igår var det Julmiddag med tjejerna i klassen och vi hade jätte trevligt! Sanja hade fixat och donat med massa mysiga ljus och fin dukning! Vi välkomnades med lite glögg och alla hade tagit med sig lite mat till julbordet, jag bidrog med prinskorvar och en julig sallad! Men annars bestod det av sill, köttbullar, lax, potatisgratäng, ägghalvor, ris á la malta, äggost och mycke mycke mer! Det var jätte mysigt och avslutningvis med ensam hemma! en mysig julefilm kände vi att vi ville ha med på menyn! Hade inte med mig min kamera men kanske lyckas få tag i någon annans bilder lite senare..

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0