Torsdag

*Hej! har inte lagt upp något nytt inlägg sen igår men saken är den att min dator krånglade i morse så det gick inte. Nu sitter jag på jobbet igen och väntar på att pappa ska hämta mig. Så jag passar på nu när jag har lite dö tid:) Imorgon kommer Sofia ut och vi ska ha lite mysigt. Det är lusserock på haddan så vi kanske tar oss dit. Ikväll ska jag inte göra någonting! bara slappa. Är så himla trött nu. Vill inget annat än att ha jullov! skönt med helg imorgon iallafall! Nästa torsdag vill jag påminna att det är samskolans avslutnings fest som vi inte får missa! Ja vet skola efter men det är det värt! speciellt när det är jullov på fredagen!

Gjort Skola, jobbat
Planer slappa
Äter  vet inte vad det blir ännu
Dricker  inget
Lyssnar på Nrj
Ser på - Dataskärmen
Bästa vet inte:(
Sämsta trött och sliten
Väder  kallt puuh
Outfit  tröja och halsband från Nolita, kjol Acne, strumpbyxor och hårband från h&m och svarta Primebots. pärlörhängen från glitter.


Pussisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0