Söndag

Söndagen börjar sakta men säkert att gå mot sitt slut. Blir nog inte gymet för mig idag. Har annat att tänka på som matte. Jag vill bara berätta för er att idag så har jag varit hos mormor på pälsjakt och ni anar inte vad jag har hittat! Min mammas systers gamla Nordica boots med hår på och en svart och vit päls ! Älskar båda och kommer att använda dem mycket! Jag om någon kommer ju inte att frysa i vinter iallafall! Hittade också ett vintage skärp som var i brunt läder och en Chael Look-a-like.. Jag älskar kläder och mormors garderob!!!! Föresten så kollade jag på Britney for the record igår och jäklar vad lik hon är Malin Kylstad, heelt craazy exakt samma ögon!

 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

oo va härligt att mormor-fynda !

2008-12-07 @ 20:38:43
URL: http://gabriellaskriver.blogg.se/
Postat av: Malin K

Min hudfärg är ännu mer simulär nu såhär i vintertid!

2008-12-07 @ 20:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0