Shopping, middag, film

Har varit på stan med Sebastian och Sofia. Vi kollade runt lite på rean, men jag hittade inget som föll mig i smaken.Däremot hittade Sebastian en massa, så det var ju kul :) Har även pratat live med Gabriella idag på skype! Det var så skönt att få höra hennes röst, vilket jag inte har gjort på ett halvår. Det var nästan lite rörande att prata med henne. Efter att jag kom hem från Göteborg så skulle vi äta middag hos mormor och morfar med mina kusiner. Sedan kom Sebastian och vi gick till Ica och inhandlade lite godis och gick hem till mig och kollade på TopGun med Daniel. Ingen speciell kväll precis men ändå rätt soft. Ska snart gå och lägga mig och sova, sova riktigt lääänge och vakna riktigt sent typ runt 1 eller något! Lycka Till Victoria!



Tee med Top Gun tryck från Topshop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0