Sankta Lucia!

Hellu allesammans! jag har varit lite dålig på att uppdatera här på några dagar men det blir bättre:) Som jag skrev igår så håller jag på med någon lite önskelista som snart kommer upp.. inget speciellt men ändå. Julen börjar närma sig och jag kan inte riktigt känna att jag är helt lugn inför det eftersom att jag inte köpt en ända julklapp. Men på Torsdag är det samskolans och sjölins avslutningfest på Berså så jag tror att jag bangar avslutningen på fredag och stannar i stan och tar mig en julklappsrunda med Sofia på fredag istället hehe.! Tror att jag behöver det. Så det betyder att mitt lov börjar redan på Torsdag. Sedan vill jag också säga att vi i klassen planerat en lite julmiddag på fredag och lördag blir det black&White på plankton så det blir mycket galejande den kommande vecka! Pussis på er!

Gjort Kollat på Lucia kandidaterna, slingat håret
Planer gå till Amanda
Äter  något mamma gjorde?
Dricker  Julmust:)
Lyssnar Britneys nya skiva
Ser på - Dataskärmen
Bästa ?
Sämsta ångest..
Väder  kallt! Mina öron haar blirvit förfrusna idag typ..
Outfit  Stor kofta som är min mosters gamla. Leggins från H&M, hunterstövlar, hårband från H&M. Svart päls från Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0