Rea Rea Rea

Blir det snö här idag eller? Ser nästan ut så på himelen. Hoppas att det kanske kommer lite, så att jag får snö på födelsedagen min och försstås nyår :) Idag mina kära vänner börjar rean och jag blev så besviken på mig själv när jag hittar 50 procent rea på många av mina favvo-butiker.. Tex Grace.. Aja man får väl hoppas på att man har tur om man åker in någon dag.. Känns lite segt, men det är väl bra då kan man ju spara pengarna istället hehe (: Har hittat ytterligare godsaker på Net-A-Porter och gillar dem starkt vad tycker ni?



De kommer från Antik Batik, Just Cavalli och Leaves of grass. Som ni märkt har jga lagt lagt upp flertal Leaves of grass plagg här.. Gillar designern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0