NK Rea

God Morgon! Ska bara skriva ltie gran för jag ska snart ta mig en dusch och sedan ska vi ut på promenad med la famille. Funderar hur jag ska göra med all rea som kommer nu, om man ska åka in till stan eller vad man ska göra. Kanske ska vänta tills NK rean drar igång den 6 januari eftersom att jag har det svart kort så kan jag komma in lite tidigare så då kanske det är värt att vänta? Vet inte riktigt?  Men jag tror jag ska gör det. Sugen på ett par ljusa Acne jeans. Men det har ju trots allt varit mycket julklapps handlande så man behöver komma tillbaka lite på fötter igen hehe. Aja men ni får ha en bra juldag så kommer det lite mer kul senare.. Pussis


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehe du funderar allt :) Men vänta om du vet vad du ska ha för något! PussOchKram vännen

2008-12-26 @ 09:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0