Fredag

Har företagsekonomi nu men fick en lite rast, så jag passar på att skriva lite eftersom att jag inte gjorde det i morse. Känns gött med fredag och ikväll bär det av mot Göteborg för att fira inte mindre än Hanna Nyblom! Ska bli spännande att se hur denna kväll kommer att sluta. Men efter skolan hade jag tänkt att gå med Anna lite på torget för att kolla runt. Orkar inte åka in till stan så tidigt, även om jag hade behövt kolla och få lite insperation till årets julklappar etc. Får väl se kanske hittar något vackert i stenungsund. Ska byta ett linne också som är lite för stort... Hoppas att det finns kvar bara.. Igår bakade vi pepparkakor som jag skrev, och en lite bild kanske kommer upp senare på dem. När dom var klara så rörde jag ihop lite glasyr för att göra dom extra fina! Tyckte som såg så tråkiga annars. Aja lite mer update kommer senare:) Tjing Tjong!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0