Ett öra för musik!

Satt och letade efter lite nya goa filmer på internet, men jag hittade inget jag sökte (på den fronten) men jag hittade den grymmaste party samlingen istället! Så sjuukt bra musik med massa sköna remixer på ett gäng goa låtar! Nyckeln till en lyckad party kväll är ju helt klart rätt musik! Kan ju inte precis tycka att Planktons musik var mycket att hurra för. Den enda gången det var en bra låt var när No stress kom, och ingen mindre en jag själv såg till att den spelades heller! Var faktiskt väldigt besviken när jag gick där ifrån.. Aja inte mer depp.. Sitter och räknar ner min sista timma som 16 åring i mitt liv. Tragiskt typ, snart är mitt liv över! Tänk att man ska få åldersnojja vid en ålder av 16? Scary :S

 

Sköna överdels-bonader!

♥Topshop

Kommentarer
Postat av: klara

vad är det för grym partysamling, någon som jag kan ta del av?

2008-12-30 @ 18:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0