Dan före dopparedan!

Hallå! Har inte uppdaterat i idag för att mitt internet krånglar.. Nu är jag hemma hos Sebastian på en mini-julafton. Här är massa folk och det är trevligt.. Vi ska h aen liten julklappsutdelning efter maten, ska bli spännande och se hur det slutar:) Och ikväll är det uppsesittarkväll med massa tv på schemat.. Jag har även bakat idag. Rocky Road med maassa choklad och göttit. Det blev även en mjukpepparkaka som jag hade hittat ett recept i Allt om mat. Mamma är hemma nu och gör äggost och skinka, mums! Jag ska ta med mig mina bakverk till Farmor och Farfar imorgon. Tror nog att de kommer att uppskattas av tjocka släkten. Och som alla vet är det julafton imorgon och jag är supertaggad! Hoppas på massa julklappar hihi..  Gosig jul!

Kommentarer
Postat av: Lina

Mysigt! Fick du något kul? :)

2008-12-24 @ 08:53:19
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0