B-day!

Hejsan! sitter framför datorn och borde fixa lite för kvällen. Är lite trött eftersom att jag blev uppvaktad redan klockan 7 för mamma och pappa skulle iväg och jobba. Men Caroline och Patrik kommer sedan och äter frukost med mig :) Känns inte så speciellt att vara 17 istället för 16? Kanske känns det så när man blir 18? Jag känner att tiden bara rinner iväg och det kändes ju inte som att det var längesedan man var förväntans full över moppen som stod och väntade i garaget.. Nu är det bilen, undrar dock hur det ska gå? har bara kört med automat ännu. Lite synd men Caroline ska köpa en bil med manuell nu så då kan jag få prova på hennes.. Undra hur många kärringstopp jag kommer kunna räkna på fingrarna? Om det ens kommer att gå återstår ju att se.. Aja jag ska inte predika nu för jag ska gå och duka lite. Släkten kommer och då ska det var fint! Uppdaterar lite mer under dagens gång! Grattis till ensamma mig!




Ett antal årsedan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Vickan !

2008-12-30 @ 19:39:07
Postat av: lina gudmundson

grattis grattis victoria!

läste i ett tidigare inlägg och såg till min stora förvåning att ni hade släkten hemma på kalkonmiddag annandag jul. lustigt, det hade vi med!

grattis återigen och hoppas att du haft en kalasbra födelsedag och att du får en riktigt trevlig nyårsafton! gott nytt och take care!

2008-12-30 @ 23:17:13
Postat av: Victoria

Tack så jätte mycket! MAn blir så glad när man läser dina kommentarer Lina! Absolut, Detsamma hoppas att du får en lyckad kväll med mycke skooompa! Puss&kraaam!

2008-12-31 @ 10:11:04
URL: http://victorialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0