9 dagar, 11 timmar, 27 minuter 11 sekunder...

Snart ska jag gå upp och ta på mig för julbord. Orkar inte och har matteprov som måste pluggas på men man får offra sig ibland. Sofia åkte ganska nyss så nu är jag ensam. Kollade på Mamma Mia igår och jag älskar den! Har även laddat ner skivan så jag sitter här och sjunger med!  Känner lite att jag inte har så mycket att skriva just nu förutom att jag längtar tills julafton och att det bara är en vecka kvar i skolan på 2008! det är ganska craazy om man tänker efter eftersom att det kändes som att vi precis började skolan. Men alla vet vi att tiden bara rinner iväg och måste tas vara på, vilket jag ska göra nu! Skriver mer i ikväll puss på er!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0