29:de

He, håller på och attesterar fakturor nu så egentligen har jag inte tid med sådant här! Men en lite update.. Har bokat solning ikväll för att bättra på den likbleka huden inför New Year. Annars var det tungt att gå upp imorse! klockan 06:30 väckte pappa mig. Jag och Sebastian kollade på Twilight (som jag laddat ner) och vill inte skryta om att det inte var den bästa kvallen precis! Men Edward cullen var grymt snygg!! Brände även ut Arkiv X som jag aldrig hann kolla klart på innan sängen började locka! Aja återkommer senare! Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du och sebastian ihop :)?

2008-12-29 @ 19:08:44
Postat av: Victoria

Nej det är vi inte.. :)

2008-12-30 @ 10:08:12
URL: http://victorialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0