2 dagar, 1 timme, 30 minuter, 10 sekunder

Det är sen söndagskväll och jag borde känna känsla av att inte känna någon tidsuppfattning alls men saken är den att jag ska jobba i morgon så jag kommer inte få ta del av den känslan försen imorgon kväll! Men det gör inte så mycket för jag trivs på jobbet och jag har precis gjort min lunch som jag hade tänkt att ta med mig i morgon. Tomatsoppa med ägg och knäckebröd, mums:) Ja vet jag är onormal men sån är jag haha! brukar inte ta med mig lunch men pappa åker till kontoret i stan så då får jag klara mig på egen hand. Jag borde egentligen ligga i min säng med sömnbristen jag lider av just nu! blev inte så mycket sömn i natt och vaknade 09:30. Ska ju upp 7 imorgon... Så jag kan nog inte göra något annat än att säga God Natt till er sötisar!


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0