17 December

God morgon!

Nu sitter jag och är nervös! Och inte för att matteprovet är klockan 10, eller aa jo men inte riktigt därför. Jag ska till vårdentralen och ta blodprov! Jag hatar verkligen nålar!! Jag kommer att stor lipa i stolen hos läkaren sedan... Men usch jag får stå ut. Och efter är det matteprov och sedan är det jobb. Kul va:) Aja har morgondagen att se fram emot iallafall! Jag måste säga, även om jag är en tönt så tycker jag att julkalendern börjar bli spännande! Den har ju inte någon julstämning precis men det blir bättre och bättre. Denna dagen kommer jag nog heller inte att kunna kolla på Gossip girl.. Mamma ska fixa gran som vi ska klä när jag kommer hem:) Idag vill jag passa på att säga att STUK i göteborg har 30% för alla shopping eller julklapps sugna!



Kommentarer
Postat av: Jenny

saknar dina outfit bilder!:D

2008-12-17 @ 11:17:50
Postat av: Anonym

Vad kul att du säger till:) jag kommer att lägga upp mer snart!

2008-12-17 @ 23:11:57
URL: http://victorialindberg.blogg.se/
Postat av: Lina

go bild vickan haha.. hoppas du utnyttjade stuks rea, I wouldve !

2008-12-18 @ 02:24:52
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0