01:30

Hej alla nissar! Sitter nu klockan halv 2 på juldagens morgon och väntar på att jag ska ta steget till att gå och lägga mig. Julafton har annars varit en toppendag! Känns ju ock lite tråkigt att titta på granen och se att där är tomt.. Men jag ska inte klaga för jag är jätte nöjd med allt fint som jag har fått! Tack Alla! Har även varit i kyrkan på midnattsmässa, är inte precis stammis (även om jag bor granne med kyrkan) men ett sådant här tillfälle tycker jag inte att man ska missa. Tände även ett ljus för de som inte har någon att fira julafton med. Imorgon ska vi äta lutfisk hos mormor och morfar och senare på kvällen lutar det åt plankton. Har dock ingen biljett ännu, men om jag är snäll kanske jag får köpa majsans. Annars så ska vi hem till Lotten igen i hennes dockhus och kröka som fan och fira att det är juldagen! Men hoppas att alla har haft det riktigt bra! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0