Plugg Plugg Plugg

Heej godingar! idag är det söndag (vilodag) haha nooot. igår blev det en riktigt härlig grillkväll me god mat och massa godis (min stora last)  och Jessica Albas nya film "The Eye"  även om rysare oftast är ganska dåliga så var den helt okej.. men antagligen bara för att det är hon som spelar huvudrollen hehe. Idag är de väl plugg som gäller medtanke på att man ska hinna 300 sidor Matte B på 50 min i skolan heelt jävla stört! Deppigt! pluss att vi redan ska ha prov på onsdag i de roligaste ämnet administration, aja vi får hoppas att det går bra. Sist men inte minst lite Geografi läsning som grädde på moset..

Annars då förutom plugg så får man väl hitta på något kul! men frågan är vad.. städa lite kanske innan mamma kommer hem, blir nästan säkrast så haha.. Men en sväng med båten är nog inte fel så de får det nog bli.. Lite fler uppdateringar om veckan och mindre snack om tråkigheter.. Göteborg och shoppa med Sanja någon dag i veckan iaf ska bli kul! har ju fyllt på mitt busskort så kan ju åka hur mycke jag vill :) Det här med bussarna asså jag är fan helt livrädd när jag åker buss utan att stämpla rikgtigt.. en gång åkte jag buss och det kom på en kontrollant och kollade mitt kort inte för att jag fuskat just då, men de är riktigt dryga kontrollanter iaf alla som har kommit fram till mig.. inte nog med hemska kontrollanter de är svin dyrt också. orka lägga flera hundra spänn på att ta sig någon stans.. nä skärpning västtrafik!
Aja men får se vad som ska inhandlas under veckan nu då, En passande Jacka och väska till mina nya skor är iallafall planerat.. är lite sugen på en kaval i lite violett grå nästan från H&M emn får se vad man kan hitta..
Men en belstaff jacka hade ju inte heller vart fel dessa är ju hur snygga som helst!



Belstaff kan du hitta på b.la Fiorucci, Raglady, W19 och deras hemsida.
Men frågan är vad man ska ha i vinter.. kanske något varmare men de får man se då..
Aja nu ska ja ut en sväng med båten (kanske den sista i sommar)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0