GayFredag

Hej alla partysugna! idag är det lördag och för mig finns de lite olika förslag till kvällen. Men först ska jag jobba. Nu måste jag bara berätta om den sjuka kvällen igår (gaykväll) Det börjar med en trevlig men lite stressad måltid med pappa. Räker Krabba och vin. (yummie) Sedan får jag reda på att Sanja ballar ur för att hon måste jobba. Hur synd som helst då vi har svårt att få ihop dagar som passar oss alla tre. Men men vi ville inte hänga läpp på de så vi fortsatte våran kväll som planerat.. Väl på bussen in till Lotten hittade jag ett glatt partygäng, Ryde,Rickard och co. Mycke trevligt då de berättade om att de skulle in till Razzia (f.d Wisch).

Väl hemma hos Lotten började vi göra iordning oss och hade mycket trevligt sedan hade Lotten ringt Jennie för ytterligare förstärkning. Mycket trevlig tjej (btw). Vi tog röd in vid 10. Och jag fick för mig att vi skulle ha lite extra drag på bussen med min kära ipod och lottens bärbara högtalare! tror ni inte att det blir en riktig succé! Alla goa och glada partykillar ville också vara med på ett litet hörn för att få höra musiken så dom kom så glatt och hälsade för att få vara med på ett litet hörn haha. När vi kom fram till kungsportsplatsen gick vi till Sense, där satt Malin Hanna Josephine och Caroline och hade krökat lite. Vi gick sedan vidare till Razzia men det verkade lite halv ruffigt så vi lunkade vidare.. Vi bestämde oss för att dra till boulevard även om det är ångest över de stället så verkade de skönt folk som skulle dit men då var det tydligen lista, annars va de 22. jag blir riktigt jävla arg på sånt djävelskap med listor! så då gick vi till condecco för där satt Caroline och Patrik  (syrran). Övertalade dem att följa med ut. Kul tyckte jag när jag kom ut och Lotten och Jennie hade försvunnit, och tror ni inte att varken Lotten eller Jennie hade mobiler så då var dom försvunna och vi visste inte vad vi skulle göra så då gick jag, Carro och Patrik in till bryggeriet och chilla. Senare under vägen hem får jag sms av Josephine att det är gaykväll på Parkan. Inte nog me de utan massa manliga strippor också. Fan att vi missade de haha! nästa gång då jäklar.. Där var en liten summering av kvällen får se vad som händer nu till kvällen kanske krök hemma hos Sofia.. Får se vad som händer..

Tyvärr hade varken jag, Lotten eller Jennie någon kamera så fick ingen bild på outfiten men får väl beskriva så gott de går , lite tråkigt jag vet men ska bli bättre tills nästa gång:) 
Underst på min underliga outfit hade jag en stickad klänning från odd molly och över en svart tunika som Lotten hade köpt i turkiet och på fötterna hade jag inte mindre än mina primeboots och en svart Mulberry bayswater och min jacka jag köpte i England  och knallröda läppar. ganska rolig outfit en då men jag fick några komplimanger av Malin iaf haha! kommer nog fler uppdateringar under dagen! Ska gå och ta på mig och bege mig till jobbet! ciao


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0