Fredag

Hej! Jag heter Victoria och har precis gjort mig en blogg.. haha jätte stolt, nä men det var på tiden kände jag. Jag gillar mode, så på min blogg kommer det att dyka upp ett och annat om mode shopping och lite smått och gott om mig. Nu sitter jag här och dricker te och käkar torkade aprikoser.. såå sjuukt gott! Men funderar också starkt på vad jag ska ha på mig ikväll då jag och mina kära vänner Sanja och Lotten planerar utgång. Ska bli riktigt kul, men vi vet inte riktigt vart det bär av ännu vi får se. Först ska vi hem till Lottens hood och fixa och dona. Får se hur det ska gå imorgon ,då jag precis fick veta att jag ska jobba. haha men de löser sig (som alltid). Om ni läsare har frågor eller så kommentera gärna så ska jag försöka svara så gott jag kan! :) Det verkar iallafall som att det bär av mot St. Anton V.7 längtar redan! plus att hela Samskolan ska dit så de kan inte bli bättre! återkommer om de lite senare. Mina kära vänner från Göteborg som är i USA nu jag hoppas verkligen att ni har de bra och ska länka era bloggar från min. Alla måste verkligen läsa dem det är ju helt sjukt hur man vågar lämna älskade sverige i 10 månader och inte veta hur man kommer bo eller något. Men Gabriella, Lina, Karin och Josefine verkar ha de super så jag ska inte säga något hehe. Redan efter några dagars vistelse på Jersey så funderade jag starkt hur jag som knappt klarade 3 veckor på Jersey skulle klarat 10 månader. haha men livet är ju dock lite annorlunda i US and A... Aja nu måste jag få tag i Sanja och se om jag ska äta räkor med pappa (mamma är ute och roar sig) innan bussen går. Men de kommer fler uppdateringar i morgon:)

Love

Kommentarer
Postat av: Lina

haha härligt med blogg Vickan ! :) Skönt att man kan få veta lite om vad ni där hemma har för er :) Hörs snart tycker jag, var lite längesen nu ! Pussne <3

2008-09-01 @ 00:03:55
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0